به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، رسول کشت پور  با اعلام این خبرگفت: براساس دستورالعمل‌های ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری مشترک فرمانداری ،سازمان تعزیرات حکومتی  ، مرکز بهداشت  شمال غرب تهران و  نیروی انتظامی  در راستای کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی  از فعالیت تمامی اصناف غیر ضروری ممانعت به عمل آمد.

شهردار منطقه۲ درادامه با اشاره به اینکه مدیریت شهری  تلاش دارد با بهره گیری از ظرفیت های موجود تلاش دارد در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش آفرین و تاثیرگذار باشد،گفت: تیم های نظارتی در مرحله نخست اخطارهای لازم را ابلاغ کرده و درصورت عدم تمکین به دستورالعمل ستاد مقابله با شیوع کرونا ، نسبت به تعطیلی این صنوف اقدام می شود.

وی حمایت از حقوق شهروندان و  حفاظت از سلامت  آنها  و قطع زنجیره انتقال این ویروس  را از اهداف این اقدام برشمرد و افزود : این اقدام در  اصناف خیابان های ۱۸ متری مطهری، خسرو،ستارخان و ..اجراشد و براساس دستور قضایی در سایر محدوده ها ادامه دارد.

کشت پور اعمال  محدودیت تردد در بوستان ها و مراکز تفرجگاهی منطقه  و ضدعفونی مستمر معابر،تجهیزات و مبلمان شهری را ازدیگر اقدامات اجرایی برشمرد.