به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این عملیات با همکاری معاونت خدمات شهری، اجتماعی، نواحی، شورایاران محله ها و گروه های داوطلب مردمی انجام می شود.

به گفته وی این اقدام در راستای سلسله تمهیدات و فعالیت شهرداری منطقه ۱۵ در ریشه کن شدن این بیماری انجام می شود که در  این عملیات ورودی ها، حیاط،کلاس، راهرو و سرویس های بهداشتی مدارس ضدعفونی می شود.

محمدی اضافه کرد: این طرح در همه مدارس و هنرستانهای نواحی هفتگانه منطقه انجام می شود تا در صورت شروع بازگشایی مدارس با پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حضور دانش آموزان عزیز مهیا شود

.

شهردار منطقه در ادامه ضمن تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و بهداشتی که در پیکار با ویروس کرونا مجاهدانه تلاش می‌کنند، افزود: گروه های مردمی و داوطلب نیز به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت به صورت خودجوش پای کار هستند تا با همیاری هم این بیماری را هر چه زودتر ریشه کن کنیم.

محمدی گفت: در این راستا توزیع بسته های ضدعفونی به خانواده های کم برخوردار منطقه و اجرای عملیات ضدعفونی معابر و امکان نواحی هفتگانه به صورت شبانه روز با همکاری بسیجیان، شورایاران و گروه های داوطلب محله ها انجام می شود.

وی افزود:  تاکنون 80 بنر آموزشی مقابله با کرونا در معابر منطقه نصب شده است و براساس بخشنامه‌ها و موارد ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح اقدامات پیشگیرانه خود را در سطح وسیع برای عدم شیوع و ابتلای کارکنان، پیمانکاران و ارباب رجویان منطقه به ویروس کرونا آغاز کرده ایم.