به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۶، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۶ در این خصوص بابیان اینکه  امسال به لحاظ شرایط ناشی از  شیوع بیماری کرونا  نیمه شعبان متفاوتی را نسبت به سال های گذشته تجربه می کنیم گفت: امسال برنامه های متفاوتی را  با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم در نظر گرفته ایم.

وی باتاکید بر اینکه امسال تمام تلاش خود را برای ایجاد و ارتقای روحیه  شادی و نشاط در میان شهروندان انجام می دهیم، افزود: در این راستا  کاروان نور، شهر،امید در شهرک والفجر ،خیابان اسدآبادی و یوسف آباد و ... به حرکت درآمده  و  برای اهالی این محلات برنامه های  شاد، پخش موسیقی و دعای فرج اجرا می کند

غفوری  ادامه داد : کمپین رنگ و نور نیز در  شهرک والفجر  اجرا می شود. در این کمپین شهروندان با نورانی کردن بالکن یا پنجره مشرف به خیابان خود با هر نوع چراغی  که در اختیار دارند در این جشن  شرکت می کنند. 

غفوری  ضمن اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی  ضد عفونی با همکاری  گروههای داوطلب بسیجی برای خودروها افزود: امشب سه نقطه منطقه در میدان انقلاب،میدان هفت تیر و میدان حضرت ولیعصر(عج) نورافشانی انجام می شود.