به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی ضمن تبریک اعیاد شعبانه و فرارسیدن میلاد خجسته حضرت مهدی موعود(عج) افزود: امسال به لحاظ شیوع این بیماری نیمه شعبان متفاوتی را نسبت به سال های گذشته تجربه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ایجاد و ارتقای روحیه  شادی و نشاط در میان شهروندان انجام می دهیم، افزود: در این راستا 7 کاروان نور، شهر،امید در گذر های پرتراکم نواحی (از لحاظ بلوک های ساختمانی) مستقر می شوند و  برای ساکنان آنها برنامه های  شاد، پخش موسیقی و دعای فرج اجرا می کنند.

محمدی اضافه کرد: چالش رنگ و نور نیز در 7 خیابان منطقه اجرا می شود. در این چالش شهروندان با نورانی کردن بالکن یا پنجره مشرف به خیابان خود با هر نوع چراغی اعم از ریسه، چراغ قوه یا حتی روشن کردن چراغ قوه تلفن شرکت می کنند. 

شهردار منطقه با اشاره به برپایی ایستگاه های رایگان ضد عفونی با همکاری بسیج برای خودروها افزود: امشب 4 نقطه منطقه نورافشانی نیز به مناسبت میلاد امام زمان (عج) انجام می شود.

وی در پایان یادآور شد: هویت بخشی سیمای بصری، آذین بندی  و نور افشانی میادین، معابر، مساجد شاخص و اماکن عمومی با نصب 20 بنر پرتابلی و 47 هزار ریسه نوری و پرچمی از برنامه های انجام شده این منطقه است.