به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومى سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانى شهر تهران؛ سیدعلى محتشمى‌پور با بیان این خبر گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور کاهش تردد تاکسیرانان، سامانه ثبت درخواست‌هاى غیرحضورى متقاضیان خدمات تاکسیرانی شهر تهران راه اندازى و تاکنون بیش از ٥ هزار درخواست ثبت و مورد پیگیرى کارشناسان مرتبط قرار گرفته است.
محتشمى‌پور استقبال تاکسیرانان از خدمات غیر حضورى را مثبت ارزیابى کرد و افزود: روند ثبت درخواست‌هاى غیرحضورى خدماتی  نظیر مشاوره در خصوص نحوه صدور و یا تمدید پروانه، امورآموزش، بیمه تامین اجتماعى، نوسازى ناوگان، انتقال مالکیت و ... همچنان ادامه دارد.
وى ادامه داد: تاکسیرانان متقاضى با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانى شهر تهران و پرکردن فرم مربوطه مى‌توانند به راحتى درخواست خود را ثبت کنند و به محض ثبت نهایى، پیگیرى کارشناسان مربوطه آغاز مى‌شود و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت. 
 معاون فنى و بهره‌بردارى سازمان تاکسیرانى شهر تهران تسهیل خدمات‌رسانى به تاکسیرانان، کاهش ترددهاى غیرضرور، حفظ سلامتى تاکسیرانان در برابر ابتلا به ویروس کرونا و گذر ایشان و خانواده‌های گرامی‌شان از بحران کنونی را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد.
تاکسیرانان متقاضى خدمات غیرحضورى براى ثبت درخواست خود به سایت سازمان تاکسیرانى شهر تهرانhttp://taxi.tehran.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنید.