به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این طرح تجربه جدیدی برای ترغیب شهروندان به ورزش همگانی بود، افزود: به منظور تأمین سلامتى و ایجاد روحیه مضاعف و پر کردن اوقات فراغت شهروندان در شرایط قرنطینه خانگی با موضوع ساخت کلیپ ورزش در خانه، بازى و سرگرمى، مسابقات مجازى و دعوت از شهروندان به پویش در خانه بمانیم، این طرح به اجرا درآمد.

به گفته وی، با تلاش و همفکرى همکاران و اجرای طرح های خلاقانه نتایج بسیار خوبى در نیمه نخست فروردین ماه به دست آمد و شاهد ساخت و ارسال  150 کلیپ ورزش در خانه و بازى توسط شهروندان، شرکت 78 شهروند  در مسابقه هوش، ارسال ٤٠ کلیپ آموزشى ازسوی مربیان و کارشناسان، ارسال 13 کلیپ ورزشى ویژه کودکان و نیز  دعوت10  قهرمان و مربی ورزشی در کلیپ های  ارسالی بودیم که از همه آنها قدردانی می شود. 

مختاری در ادامه در تشریح فعالیت های انجام شده گفت: برپایی مسابقات مجازى شامل ساخت بهترین و اصولى ترین کلیپ ورزشی، مسابقه هوش شهروندان شاغل ویژه کارمندان، مسابقه ساخت کاربردی ترین و زیبا ترین بازى فکرى از وسایل دور ریختنى، مسابقه ایده هاى برتر در خصوص ترغیب شهروندان به ماندن در خانه و انجام حرکات ورزشی ویژه کارشناسان ورزش، مسابقه بهترین کلیپ ارسالى شهروندان در مورد پویش دانه هاى مهربانى، ورزش و بازى و کاردستی هاى ساده ویژه معلولان جسمى و ذهنى از دیگر فعالیت های این طرح بوده است.

وی گفت: 73 اثر در مسابقه ساخت بازیهاى فکرى از وسایل دورریختنى به مناسبت روز طبیعت به دست مان رسید که از سه نفر به قید قرعه تقدیر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ادامه داد: پویش دانه هاى مهربانى به ابتکار منطقه 15 برگزار شد و شهروندان تصاویر و کلیپ های خود را از گذاشتن سبزه در تراس و پشت بام برای استفاده پرندگان ارسال کردند.