به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران ،ری و تجریش در دیدار با سید حمید موسوی شهردار این منطقه ضمن بررسی اقدامات سال 98 و برنامه های پیش رو در سال جدید اظهار داشت: اجرای خیابان کامل باید با بررسی ترافیکی و طرح TOD اجرا شود که می توان از وضعیت کنونی بدلیل ترافیک آرام استفاده و طرح را با سرعت بیشتری بررسی و اجرا نمود.

در این جلسه همچنین پیشرفت پروژه ها ی عمرانی و ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت و شهردار منطقه یک به اجرای سیستم فاضلاب پیاده راه جنوب خیابان شهرداری اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب در شرایط آرام ترافیکی موجود سیستم فاضلاب این محدوده ساماندهی خواهد شد.

موسوی  حذف نرده های رفیوژمیانی خیابان شریعتی را اقدام دیگری دانست که در شرایط موجود با سرعت بیشتری در حال اجراست تا با کاشت گونه های گیاهی و نورپردازی ،چهره جدیدی متناسب با ویژگی های منطقه یک به این خیابان داده شود.

امانی همچنین از مراحل تولید ماسک ، گان در موکب حضرت المهدی (عج) در جوار امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برای کادردرمانی 24 بیمارستان تهران بازدید کرد و در جریان نحوه انتقال تولیدات به وزارت بهداشت برای ضدعفونی، استرلیزه  ، ایزولاسیون و تولید آبمیوه طبیعی و توزیع آنها قرار گرفت.

وی در درمانگاه شهرداری منطقه یک، در طرح غربالگری بیماری کووید 19 شرکت کرد و ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل سلامت در سطح مناطق و محلات از زحمات کادر درمانی کلینیک‌ شبانه روزی شهرداری منطقه یک و شرکت شهر سالم که در کنار کادر بیمارستانی به ارایه خدمات و غربالگری کارمندان شهرداری در مناطق 22 گانه می پردازد، تشکر کرد.

این عضو شورای شهر گفت: در این شرایط شورای شهر نیز در کنار شهرداری همه توان خود را برای ارایه خدمات به شهروندان به کار گرفته است و آماده همراهی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر سازمان‌های متولی است تا به زودی این بیماری منحوس از جامعه بیرون و شهر آماده زندگی عادی و آرام خود شود.