به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: برای ایجاد این بوستان 2 دستگاه سرویس بهداشتی احداث و 25 پایه چراغ  نصب خواهد شد و براساس پیش بینی تا آخر اردیبهشت ماه  به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه این جنگل کاری ها به مساحت 186 هکتار در شمال و شمال شرق این محله واقع است، افزود: محرومیت زدایی یکی از راهبردهای اصلی مدیریت شهری در توزیع عادلانه خدمات با رویکرد محله محوری است. 

لطفی در ادامه گفت: در این راستا نخستین بوستان این محله با نام شهدای محله مسگرآباد با هدف جبران عقب ماندگی سرانه فضای سبز، در زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع جنب بیمارستان بیماریهای خاص به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه منطقه 15 با  برخورداری از 132بوستان و داشتن سرانه فضای سبز 19/37 متر مربعی به ازای هر نفر از مناطق سرآمد شهر تهران است، افزود: با احداث این بوستان تمامی محله های این منطقه صاحب بوستان شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطرنشان کرد: محله مسگرآباد از سال 94 به محله های منطقه اضافه شده و عملیات ساخت این  بوستان  از سال 97 براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و  دستورالعمل شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.