به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مرتضی اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام این خبرگفت: این طرح با هدف اطمینان و مراقبت از سلامت کارکنان، جلوگیری از بیمارشدن و قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده با همکاری شرکت شهر سالم در نیمه دوم  فروردین آغاز شد.

به گفته وی، در این راستا کلیه پرسنل منطقه اعم از کارمند، کارگری و رانندگان موتوری، کارکنان شهربان و حریم بان شهرداری منطقه 15 شاغل در معاونت ها ، نواحی هفتگانه و ادارات پایش سلامت شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در چهار مرحله و بر اساس رویه های تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت و شرکت شهر سالم  اجرا شد، افزود: مرحله نخست شامل سنجش تب و تست اکسیژن خون، مرحله دوم انجام معاینه توسط پزشک و دریافت شرح بالینی که در صورت مشکوک بودن ارجاع برای آزمایش خون، مرحله سوم اخذ آزمایش خون فرد و درآخر نیز مرحله چهارم  معرفی فرد به کلینیک منطقه 5 برای انجام تست کرونا و اسکن ریه بود.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه اضافه کرد: در مرحله نخست از 61 فرد مشکوک آزمایش خون اخذ شد که خوشبختانه جواب آزمایش تمامی این همکاران منفی بود.

اصغری گفت: مرحله دوم این طرح از روز چهارشنبه در سوله بحران بوستان گلشن آغاز شده است که طی آن 2 هزار و 447 کارگر بخش خدمات شهری و فضای سبز منطقه غربالگیری سلامت می شوند.