به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این فعالیتها در راستای پیشگیری، کنترل انتشار ویروس کرونا، حفظ سلامتی گروه های پر خطر همچون سالمندان، افراد دارای معلولیت، دیابتی ها و بیماران خاص و حمایت و همیاری از  مدافعان سلامت مراکز درمانی سطح منطقه به اجرا درآمده است.

وی در ادامه به تشریج این اقدامات پرداخت و افزود: تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته بهداشتی برای اعضای کانون توانیابان،رصد سلامت 7  هزار نفر از سالمندان و افراد پر خطر در منطقه و اهدای 2 هزار و 700 ماسک فیلتر دار به بیمارستان شهدای گمنام  به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت از جمله این اقدامات بوده است. 

مختاری گفت: در این زمینه 20گروه مجازی شورای سلامت به منظور ارائه راهکار مقابله با شیوع بیماری کرونا نیز توسط اداره سلامت ایجاد شده است.

وی افزود:  همچنین اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک  و بسته های ضدعفونی برای استفاده کادر درمانی  سه پایگاه سلامت شوش، طیب و اتابک اهدا شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: 15 هزار بطری 900 سی سی مواد ضدعفونی کننده با فرمول بنزوالکونیوم کلراید توسط گروه جهادگران سلامت منطقه آماده و رایگان بین شهروندان محله هاشم آباد منطقه 15 توزیع شد. 

شایان ذکر است؛ معاون اجتماعی فرهنگی به همراه مدیر اداره سلامت منطقه از ارائه خدمات تشکل مردمی جهادگران سلامت بازدید و ضمن عرض خداقوت با اهدای لوح سپاس از زحمات آنان تقدیر و قدردانی کرد.