به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار" حمیدرضا فرخی" با اشاره به اینکه بوستان پلیس یکی از بزرگترین بوستان های پایتخت و بزرگترین بوستان منطقه چهار است، افزود: با توجه به پوسیدگی و خرابی انشعابات بوستان پلیس و جلوگیری از هدر رفتن آب،  تعویض لوله و انشعابات این بوستان در دستور کارقرار گرفت و درهمین راستا از اوایل اسفند ماه سال گذشته  لوله گذاری بیش از 3 هزار و 150 مترطول در این بوستان آغاز و اجرایی شد.

وی در ادامه به نصب هانتر در بوستان پلیس اشاره کرد و گفت : به منظور آبیاری فضای سبز بوستان 250 هانتر در این  لوله گذاری های اخیر نصب و شیر فلکه های فرسوده  بوستان که موجب هدر رفتن آب می شد ، به تعداد  16 عدد در سایزهای مختلف در حال تعویض است.

وی به کاشت  و سمپاشی  درختچه  و درخت در این بوستان اشاره کرد و گفت:  در 9 ماه گذشته حدود  15 هزار اصله درختچه میوه و تزیینی همچون  زیتون تلخ، گردو، خرمالو، زبان گنجشک، انار، ارغوان، برگ بو، گازانیا و.. در محوطه فضای سبز بوستان کاشته و برای مبارزه با آفات 250 درخت باندینگ شد.

  فرخی به بهسازی و مناسب سازی ساختمان اسکان کارگری بوستان پلیس اشاره کرد و گفت: به منظور رفاه حال و سلامت کارگران  100 متر لوله گذاری آب شرب در این ساختمان صورت گرفت و ملزومات گرمایشی نیز افزوده و ساختمان رنگ آمیزی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهار افزایش انشعابات را یکی از راهکارهای اصلی برای رفع مشکلات آبرسانی به قسمت های شمالی این بوستان دانست و افزود: با افزایش انشعابات در ورودی بوستان  مشکلات آبرسانی  و آب فشار قوی در سرویس های بهداشتی و آبخوری ها رفع شد و با تعویض انشعابات قدیمی ، دو دستگاه آبخوری در قسمت شمالی بوستان نصب گردید.

وی  در پایان با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در بوستان پلیس گفت: تعویض و بهسازی کف پوش های معابر برای تردد آسان شهروندان  و مناسب سازی پارکینگ بوستان نیز اجرایی شد.