به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان با اشاره به  دیدار خود با  رئیس اتحادیه دکه داران تهران، بر اهمیت نقش  کیوسک های فروش گل و گیاه در  زیباسازی  بصری پایتخت  تاکید کرد  و گفت :     کیوسک های گل و گیاه می توانند زیبایی های شهر را افزایش دهند و در نظر داریم از پتانسیل  دکه ها برای افزایش لطافت شهر بهره ببریم.

  وی با اشاره به  اهمیت زیبایی منظر شهری، اظهار کرد: در نظر داریم بدنه ی کیوسک ها را مطابق با نیاز این صنف و چشم نوازتر شدن آن برای شهروندان تغییر دهیم‌.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  در ادامه به نشست خود با رئیس اتحادیه ی  پرنده و ماهی  اشاره کرد و افزود:  در این نشست  بر لزوم افزایش ظرفیت  بازار پرندگان غرب  تاکید شد تا با وسعت بخشیدن به فضای مجتمع، بر تعداد واحد های صنفی افزوده شود. همچنین چگونگی  تقویت زیرساخت های بازارپرندگان  شرق  مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

 به گفته  مفاخریان ،  تعامل هر چه بیشتر اتحادیه ها و اصناف می تواند سبب رونق  کسب و کار  اعضای زیر مجموعه شود و برگزاری نشست های این چنینی زمینه ساز ایجاد  تعامل سازنده بین شهرداری تهران و اصناف است.