به گزارش اکونا پرس،

 

 

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس پیمان عباسی که در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی سخن می گفت،  بر تسریع اقدامات در حال اجرا به منظور رفع معارضات ملکی و تاسیساتی پروژه تاکید کرد و گفت: تکمیل این پروژه از موضوعات اولویت دار شهری است و از این رو بخش های مختلف مدیریت شهری می بایست برای اتمام به موقع عملیات اجرایی، همکاری لازم را مد نظر قرار دهند. 

در این بازدید که مهندس فیاض شهردار منطقه 18، تنی چند از مدیران شهرداری منطقه و همچنین دست اندرکاران اجرایی پروژه نیز حضور داشتند، بخش های مختلف پروژه به ویژه مقطع حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان که به عنوان فاز نخست پروژه معرفی شده است، پایش و تدابیری برای رفع موانع اجرایی اتخاذ شد. 

شایان ذکر است پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی از سال 1393 به منظور اتصال بزرگراه آزادگان به بلوار 45 متری بهار در محدوده منطقه 18 آغاز شده و تاکنون پیشرفتی بالغ بر 63 درصد داشته است. با بهره برداری از فاز نخست این پروژه تا پایان تابستان 99 ضمن گره گشایی ترافیکی از یکی از اصلی ترین معابر منطقه 18 ، شاهد اتصال شریانی به بزرگراه فتح خواهیم بود.