به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی با اعلام این خبر گفت: انجام پروژه های کوچک مقیاس در راستای سیاست های شهردار تهران به منظور افزایش میزان رضایت شهروندان طراحی شده است و در مدت کوتاهی به اجرا در می آید.

به گفته وی،  با توجه به وجود 6 محله در این ناحیه و نیز بافت فرسوده آنها، تعداد 21 پروژه کوچک مقیاس در حال اجراست تا نیازهای محله برطرف شود.

استرابی در ادامه به تشریح 21 پروژه ناحیه یک پرداخت و گفت: پیاده‌روسازی ضلع شرق و غرب خیابان بنی‌طبا، ضلع غرب و شرق خیابان تفرشی حدفاصل خاوران تا دهنادی، ضلع شمال خیابان شیاسی حدفاصل خیابان ناصری تا اتابک،  سرپوشیده کردن نهر خیابان انورزاده حدفاصل دهنادی تا خیابان رضایی، پیاده‌روسازی  و سرپوشیده کردن نهر حدفاصل خیابان رضایی تا بزرگراه بعثت و حدفاصل خیابان سیدجوادی تا رضایی از جمله این پروژه ها است.

شهردار ناحیه گفت: تجهیز 2 پاتوق حجت‌الله صادقی،  شیرین دخت، مناسب‌سازی پاتوق خیابان حمیدی جلال، تجهیز بوستان شهدای گمنام، تجهیز زمین بازی خیابان بنی‌طبا، احداث باغ‌راه ، احداث بوستان در انتهای خیابان ناصری، اجرای عملیات انتقال آب از امامزاده اهل ابن علی به بوستان ماهونیا، تعمیر و بازسازی آبنماهای پاتوق محله اتابک، راه اندازی مخزن 400 متر مکعبی بوستان گلزار، بازسازی سرویس بهداشتی بوستان گلزار، بهسازی و نوسازی مخازن بوستان ولیعصر و تأمین وسیله بازی کودکان در بوستان ولیعصراز دیگر پروژه های محله محور ناحیه یک است.

وی در ادامه یادآور شد: نگاه ما این است که با تمرکز بر روی پروژه های کوچک مقیاس در محله ها بتوانیم ضمن تامین رضایت شهروندان، از مشارکت حداکثری آنان و همچنین شورایاران برای توسعه محلی بهره گرفته و شعار مدیریت شهری مبنی بر " تهران شهری برای همه" را محقق کنیم.

شایان ذکر است؛ محممدی شهردار منطقه به منظور ارائه تدابیر و رهنمودهای لازم ؛  از پروژه های محله محور ناحیه یک  بازدید کرد.