به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش  ؛تورج فرهادی در حاشیه این آیین معنوی ، با اشاره به ادامه وضعیت ناشی از ویروس کرونا و لزوم حمایت از خانواده های ضعیف گفت: در چارچوب  نهضت سراسری همدلی مومنانه هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و سرپرستان خانوار توزیع می‌شود.

بر اساس این گزارش  بسته های معیشتی  که با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی و با کمک خیرین و مشارکت مدیریت شهری آماده شده ، پیش از ماه مبارک رمضان در اختیار خانواده های کم بضاعت  سطح منطقه  شش قرار می گیرد. 

در این زمینه  تورج فرهادی شهردار منطقه شش با  بیان اینکه  شمار زیادی از سرپرستان خانوار مشاغل  روزمزد دارند که این روز‌ها فعالیتشان کاملا تعطیل شده و تنگنا‌های معیشتی برای آن‌ها ایجاده شده اظهار داشت : با توجه به شرایط موجود جامعه و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به اقشار آسیب پذیر، پک های معیشتی به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال آماده توزیع شده است. 

 به گفته  فرهادی بسته های معیشتی شامل ۱۶ قلم ماده غذایی و همچنین اقلام تبرکی اهدایی دفتر نمایندگی  آستان قدس رضوی  در منطقه شش است که در اختیار سرپرستان خانوار سامانه حامی  و دیگر نیازمندان منطقه قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۶ خاطرنشان کرد: جبران اثرات کرونا بر زندگی اقتصادی افراد نیازمند و برخی مشاغل، یکی از اولویت‌های جدی برای مدیریت  وضعیت ناشی از شیوع بیماری کرونا است