به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، امیدعلی رحیم زاده  با اعلام این خبر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته و عدم امکان پرداخت بهای عوارض با توجه به شرایط اقتصادی و بهداشتی کشور، زمان بهره مندی از پاداش خوش حسابی تا 31 اردیبهشت سال جاری تمدید شد.

به گفته وی، 297 هزار و 603  فیش عوارض نوسازی، کسب و پیشه و پسماند از اواخر دی ماه با مشارکت اداره پست جنوب شرق تهران در منطقه15 توزیع و از همان روز نخست ستاد پاسخگویی به شهروندان در اداره درآمد تشکیل شد.

رحیم زاده افزود: ستاد پاسخ گویی درآمد ملزم است تا نحوه محاسبه فیش را به شهروندانی که دراین باره سوال دارند، توضیح دهد و اکنون 2 باجه در این اداره برای پاسخگویی فعال است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به رعایت پروتکل های ستاد پیشگیری از شیوع کرونا شهروندان می توانند غیرحضوری درخواست ها و سوالات خود را درباره عوارض های اعلام شده از طریق شماره تلفنهای 96023170-96023162-96023164 مطرح کنند تا کارشناسان این حوزه به آن پاسخ دهند.

معاون مالی و اقتصاد شهری روش های پرداخت عوارض را هم غیرحضوری تشریح کرد و گفت: شهروندان از طریق سامانه اینترنتی Tehran.ir  ، درگاه های حضوری و غیر حضوری بانک های ذکر شده در قسمت پایین فیش ها و سامانه تلفنی 137 نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ 10 بنر پرتابلی با موضوع نحوه پرداخت پسماند نوسازی، کسب پیشه و پسماند در سطح منطقه نصب شده است.