به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک کیوان  فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران منطقه یک، در ادامه مراحل پاکسازی معابر شمال تهران از 26 اسفند ماه تا کنون هشت مانور عملیاتی ضدعفونی و گندزایی را با همکاری آتش نشانی منطقه سه و معاونت خدمات شهری و محیط زیست و ستاد ناحیه محوری شهرداری منطقه یک در نواحی ده گانه اجرا نموده است.

وی گفت: در این مانورها خودروهای ویژه مه پاش آتش نشانی وخودروهای خدمات شهری منطقه اقدام به گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها و معابر شریانی و اصلی منطقه پرداختند و نیز افراد به صورت پیاده به همراه مخازن کوله پشتی، محوطه های داخلی بازار تجریش ، ایستگاه های اتوبوس، پایانه ها و... را ضدعفونی کردند.

فاتحی منش افزود: این عملیات تا کنون در حدفاصل میدان نیاوران تا قدس  و پل پارک وی و بالعکس ،خیابان شهید  پورابتهاج، اطراف بیمارستان مسیح دانشوری ،خیابان شریعتی،بلوار صبا و اندرزگو، قیطریه ،ولنجک،خیابان مقدس اردبیلی،نخجوان،فناخسرو، ازگل،شهرک  و  شهید محلاتی و درکه و... اجرا شده است و در معابر اصلی و پر تردد و اطراف مراکز درمانی نیز ادامه خواهد داشت .