به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار"محمد خادمی" با اشاره به اینکه این مرکز با هدف کمک به بیمارستانها و مراکز درمانی اشتغال بانوان سرپرست خانوار سطح منطقه افتتاح می شود، گفت : این مرکز در خیابان خواجه عبدالله واقع شده و در روز شنبه ششم اردیبهشت ماه سال جاری مقارن با روز اول ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از توزیع اقلام حمایتی به تعدادی از بانوان سرپرست خانوار و خانوارهای نیازمند سطح منطقه در آستانه ماه مبارک  رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به آسیب بیماری کرونا به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، توزیع اقلام حمایتی به این عزیزان در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  چهار خاطرنشان کرد : برگزاری مسابقات متنوع و مهیج فرهنگی مجازی برای بیش از110 نفر از دختران روزه اولی و خانواده هایشان تا پایان ماه مبارک یکی از این برنامه هاست.

خادمی از برگزاری مسابقه مجازی "مهارت برتر" با هدف شناسایی هنرهای فردی و خانوادگی در طول ایام قرنطینه خانگی خبر داد و افزود : در این مسابقه شهروندان مهارتهای ورزشی خود را در پویش" مسابقه چالشی در خانه" از طریق فیلم ارسال می کنند. 

وی در پایان اظهار داشت : معرفی و آموزش روزانه بازی های بومی محلی و سنتی با قابلیت بازی در خانه و همچنین بازی های فکری از دیگر برنامه های اداره ورزش در ایام ماه رمضان خواهد بود.