به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، فرزاد هنرور با اعلام این مطلب افزود: توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راهها و مناسب سازی آنها می تواند در ارتقاء رضایتمندی شهروندان تأثیر گذار باشد.

هنرور ارتقای کیفیت آسفالت معابر را  از نمادهای اصلی توسعه زیرساخت های معابر شهری دانست و با اشاره به اهمیت راهبردی ناحیه۵ به دلیل وجود مراکز مهم درمانی، دولتی و آموزشی تصریح کرد: خیابان های شهید اکبری و ابن سینا از جمله معابری است که در این طرح بهسازی می شوند.

به گفته  شهردار ناحیه ۵ منطقه ۶ اجرای این طرح به منظور فراهم آوردن شرایط مساعد برای شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی معابر با تلاش شبانه روزی همکاران اداره  فنی و عمران در مراحل پایانی اجرا است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه برای سال جاری است، خاطرنشان کرد: تمام خیابان ها و محلات  حدوده منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرا می شود.

هنرور در پایان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات عمرانی خشنودی همشهریان را فراهم کند. شهروندان محترم می توانند پیشنهادات خود در این حوزه را از طریق سامانه های نظارت مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری تهران با مدیریت شهری منطقه در میان بگذارند.