به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  وحیدرضا محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: این طرح به همت بسیجیان، خیرین، شورایاری، معتمدین محله ها، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون و هیات امنای مساجد در 20 محله این منطقه آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

شهردار منطقه اضافه کرد: امر خداپسندانه کمک به همنوع در ماه میهمانی خدا که همه ساله به اجرا می آید، امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برخی مشاغل و آسیب اقتصادی که به خانواده ها وارد شده ، با عنوان «پویش همدلانه» اجرا می شود تا بخشی از رنج آنان کاسته شود.

وی با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان تهیه و نیازهای واقعی آنان برآورده شود. 

محمدی در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت دعوت کرد.

شایان ذکر است؛ در طرح «پویش همدلانه» منطقه 15 بیش از 5 هزار سبد حمایتی شامل کالاهای اساسی آماده و درب منازل خانواده های نیازمند شناسایی شده تحویل شد.