به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سبز پوشان شهرداری تهران، از ابتدای این همه گیری، شبانه روز در کنار سفید پوشان کادر درمان نقش موثری در تامین بهداشت عمومی داشته اند.

وی گفت: واحدهای اجرایی ناحیه شش به صورت روزانه و مستمر خدمات خود را در بیمارستان مسیح دانشوری در حوزه های خدمات شهری ،ترافیک وعمران،فضای سبز، زیباسازی و... ارائه می کنند.

موسوی تصریح کرد:در حوزه خدمات شهری پاکبانان به صورت روزانه در دو نوبت عصر و شب در امر نظافت و پاکسازی محیط، فعال هستند و مخازن زباله به تعداد ۲۰ عدد در مسیر خیابان‌های منتهی به بیمارستان مسیح دانشوری شستشو و گندزدایی می شود و همه پاکبان ها به روپوش  و وسایل بهداشتی مجهز هستند.

وی گفت: در حوزه ترافیک و نگهداشت آن نیز حدود ۷۰ المان ترافیکی با هدف روان سازی ترافیک و ساماندهی تردد خودروها در مسیر اطراف بیمارستان تعویض ،نصب و نگهداری شد.

شهردار منطقه یک افزود: در حوزه فضای سبز نیز ۶۲۰ درختچه و  ۳۸۰ اصله درخت تحویل و در حال کاشت است. 

وی انجام۹۰۰ مترمربع عملیات به زراعی از قبیل کند و کوب ،تسطیح،علف کشی ،نخاله کشی و تشتک زنی ،تحویل ۲۷ جعبه گل فصلی بنفشه و ۱۲گلدان همیشه بهار ،تحویل ۳ گل اپارتمانی و ۳ فلاور باکس رز و شمعدانی را از دیگر اقدامات در حوزه فضای سبز دانست و گفت: عملیات به زراعی همچنان در بیمارستان مسیح‌دانشوری ادامه دارد و ۲۲۰ اصله درخت دیگر نیزدر روزهای آتی جهت کاشت تحویل خواهد شد.

 وی رنگ آمیزی بیش از 7 هزار متر جداول داخل بیمارستان و نرده های حفاظت ورودی و فضای سبز  را از اقدامات حوزه زیباسازی و منظر شهری عنوان کرد.