به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، جلسه ای به منظور هماهنگی کارگروه های تخصصی شورایاری محلات سیزده گانه با حضور مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۱۳، معاونین اجرائی ، دبیران شورایاری محلات در ساختمان شهرداری منطقه برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شورایاری ها، برنامه های سال جدید بررسی و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه  با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی در شورایاری ها از ارکان اصلی است گفت : تشکیل کارگروه های تخصصی چهار گانه به منظور مشارکت دهی شورایاران در شناسایی و رفع مشکلات محلات اقدامی مطلوب است که می تواند بستر توسعه همه جانبه محلات را فراهم کند.

وی در پایان از کلیه شورایاران خواست تا با حضور فعال و اثر گذار خود در کارگروه های تخصصی به عنوان بازوی توانمند شهرداری تهران همگام با برنامه های شهرداری تهران پیش رفته تا امور هر چه بهتر اجرا و مسائل رفع شود.

همچنین اعضای کارگروه های تخصصی شورایاران محلات در این جلسه از مجموعه خدمات شهردار منطقه در زمینه های مختلف از جمله ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر در مقابله با ویروس کرونا، رسیدگی و احصاء مسائل محلات و... تقدیر کردند.

گفتنی است ، کارگروه های تخصصی شورایاری بر ۴ محور عمران و شهرسازی، سلامت و بهداشت، آموزش های شهروندی و فرهنگی و اجتماعی تاکید داشته و مشارکت در اداره مطلوب شهر به صورت داوطلبانه صورت می گیرد.