به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همزمان با نشست شورای مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی که با حضور مهندس مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران برگزار شد، روند تکمیل پروژه های عمرانی در حال اجرا در چهارگوشه پایتخت مورد بررسی قرار گرفت و بر ادامه روند تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید شد.

مهندس کاظمی مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران، طی سخنانی در این نشست با بیان آنکه عملکرد حوزه معاونت فنی و عمرانی تاثیری مستقیم بر میزان رضایتمندی شهروندان دارد، اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقای کیفی وضعیت معابر را مثبت ارزیابی و در عین حال تاکید کرد: اقدامات مربوط به بهسازی معابر شهر تهران باید با تمرکز و جدیت هرچه بیشتر دنبال شود.

مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در این نشست با تاکید بر اینکه ملاحظات مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا نباید سبب کاهش ظرفیت اجرایی کارگاه های عمرانی شود، بر لزوم تکمیل عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در موعد مقرر تاکید کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اتمام پروژه های مربوط به شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر تهران، تکمیل پروژه های اولویت دار عمرانی از قبیل فاز نهایی بزرگراه شهید نجفی رستگار و فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی از جمله مهتمرین اقداماتی است که باید تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.