به گزارش اکونا پرس،

همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت(ع) انجام می شود؛

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبرمختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک  فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به شهروندان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان افزود: طرح اکرام ایتام امسال به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا از ابتدای ماه مبارک رمضان با مهرورزی خیرین با نام « پویش همدلانه» آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به عدم تجمع شهروندان براساس پروتکلهای ستاد مقابله با کرونا امکان گستراندن سفره افطاری برای ایتام و نیازمندان میسر نیست، افزود: در این راستا 3 هزار بسته حمایتی شامل کالاهای اساسی و هزار پرس غذای گرم برای ایتام و خانواده های کم برخوردار تهیه شده و همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) توزیع می شود.

مختاری گفت: این کمک ها به همت بسیجیان، خیرین، شورایاری، معتمدین محله ها، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون و هیات امنای مساجد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به اجرای طرح آل یاسین اشاره کرد و افزود: 3 هزار و 500 سبد کالا با همدلی مردم ، شورایاران و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در مجموعه ورزشی شهدای مسگراباد تهیه و بسته بندی و برای توزیع به  مناطق محروم استانهای کرمان ، سیستان بلوچستان ، کهکیلویه و بویر احمد ارسال شد .

شایان ذکر است؛  در طرح «پویش همدلانه» منطقه 15 بیش از 5 هزار سبد حمایتی شامل کالاهای اساسی ابتدای ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.