به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ جوادی یگانه ظهر امروز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 99 در بازدید از غرفه های خیر موثر در ایستگاه تئاتر شهر واقع در خط 4 مترو افزود: ایده این طرح توسط اداره کل امور بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شکل گرفت و با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران اجرا شد.

وی گفت: با توجه به الزامی شدن  استفاده از ماسک در مترو هر چقدر بتوانیم تعداد بیشتری از افراد راترغیب کنیم تا در این طرح مشارکت کنند موفق تر عمل کرده ایم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این طرح با شعار «دو تا بخر، یکی هدیه بده» در حال اجراست گفت: ماسک‌های عرضه شده در این غرفه‌ها توسط زنان سرپرست خانوار دوخته شده و یکی از اهداف اجرای آن نیز حمایت و ایجاد اشتغال برای این بانوان است و با کمترین سود در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

جوادی یگانه گفت: با این طرح در این روزها که تعداد زیادی از شهروندان با کاهش درامد و افزایش مخارج روبرو شده اند امیدواریم بتوانیم کمک کرده باشیم تا شهروندانی که نیاز به ماسک دارند از دیوار مهربانی ماسک رایگان دریافت کنند.

 

.