به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه شورای مدیران منطقه با بیان این مطلب گفت: شهرداران نواحی به عنوان بازوان اجرایی مدیریت شهری باید با نظارت و کنترل مستمر در همه ابعاد یک محله حضور داشته و از حضور در جلسات نمایشی تشریفاتی کنند.

 موسوی اظهار داشت: مدیران شهری وضعیت محله ها را با پیمایش از نظر ساماندهی حصارهای کارگاهی، تابلوهای مشخصات ملک، رفت و روب، لفاف ساختمان ها، سد معبر ساختمانی، زیباسازی گذرها و وضعیت ترافیکی و عمرانی رصد کنند.

 شهردار منطقه یک با اشاره به نقش خیرین محلی تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل خیرین به عنوان یک جریان مستمر کمک گرفت و با همراهی بسیج مردمی به نیازمندان خدمات رسانی کرد.

 موسوی خدمات رسانی مدیریت شهری به بیمارستان های پذیرای بیماران کرونایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارائه خدمات لازم جهت رفع آلودگی ها از محیط پیرامونی مراکز درمانی در قالب خدمات رسانی به محیط های بیمارستانی و همچنین حضور گروه های هنری و ایجاد نشاط اجتماعی به صورت مستمر انجام شود.

 وی بیان داشت: شهرداران نواحی باید از برنامه های کلی معاونت ها مطلع و اقدامات خود را مبتنی بر این سیاست ها برنامه ریزی کنند و معاونین نیز رصد کاملی از برنامه های شهرداران نواحی داشته باشند و با تعامل خدمات رسانی را در منطقه ارتقاء دهند.

 گفتنی است با حکم شهردار منطقه یک، احمد غیورانه به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمران منطقه یک منصوب و با انتصاب محمد خردمند به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک از زحمات ایشان در دوره تصدی در معاونت های فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک تقدیر به عمل آورد.

 در این جلسه همچنین محمد رضا پارسیان به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک منصوب و از زحمات مجید صالحی فیروز آبادی در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی منطقه تقدیر به عمل آمد و وی به عنوان سرپرست ناحیه 5 منطقه یک شد.