به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این خصوص گفت: در راستای شعار «شهر رمضان شهر همدلی»،  مسابقه پویش ماه مهربانی ویژه شهروندان دختر 9 تا 13 ساله است که اولین سال روزه داری خود را می گذارند.  

وی افزود: این مسابقه عکاسی در چهار محور؛ سفره افطار میزبانی من و مادرم، نمایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی و فراغت و سرگرمی در خانه برگزار می شود. 

کمالی نسب اذعان داشت: طبق دستور العمل بهداشتی ستاد مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا و با توجه به شرایط خاصی که به واسطه بیماری کووید-19 در جامعه ایجاد شده برنامه های ماه رمضان امسال به صورت مجازی برگزار می شود تا شهروندان ضمن حفظ سلامتی شان به فعالیت های معنوی و دینی شان نیز رسیدگی کنند. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه ابراز داشت: افراد شرکت کننده می توانند درخصوص نحوه ارسال  آثار خود که در قالب پنج عکس و یک فیلم و بوسیله تلفن همراه شان ثبت و ضبط کرده اند تا سوم خرداد ماه با شماره تماس 096013513 تماس بگیرند. 

وی خاطرنشان کرد:  اسامی برندگان همزمان با عید سعید فطر اعلام خواهد شد.  

کمالی نسب در پایان گفت: همچنین به شهروندان روزه اولی، بسته های فرهنگی حاوی کتاب، بروشور، لوازم تزیینات و کاردستی اعطا می شود.