به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، دکتر میر لوحی ، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع شورایاری محلات سیزده گانه ضمن ابراز خرسندی از همکاری مسئولانه ، دلسوزانه و همدلانه بین مدیریت شهری منطقه۱۳ و شورایاری که با اقدامات موثر و شاخص مختلف در محلات نمود پیدا کرده است ، گفت : با درایت و ابتکار آقای رحمان زاده ، اقدامات موثر وخوبی در زمینه های مختلف به ویژه قطب گردشگری شرق تهران ،بافت فرسوده و اقدامات زیر بنایی در زمینه خدمات شهری انجام شده که به رضایتمندی ساکنین محلات منجر شده و بسیار خوشحال کننده و مایه دلگرمی است  . 

وی به تخصیص بودجه مناسب برای شهر تهران و به تبع آن اجرای پروژه کلان و کوچک مقیاس اشاره کرد تا مسائل و مشکلات شهروندان مرتفع شود.

دکتر میر لوحی ادامه داد : به گونه ای برنامه ریزی شود تا هر محله یک نماد داشته و به واسطه آن شناخته شود که این نماد می تواند در زمینه های مختلف فرهنگی ، خدمات شهری ، معماری  باشد . 

تسری منابع در کل محلات و جلوگیری از انباشت سرمایه در نقاط خاص ، ایجاد منابع پایدار ،  طراحی پروژه به  صورت مشارکتی و اجرای برنامه های فرهنگی با تکیه بر قومیت ها از دیگر موارد مورد تاکید عضو شورای اسلامی شهر تهران بود. 

 در ابتدای این نشست شهردار منطقه۱۳ ، ضمن خیر مقدم به میهمانان و اشاره به شناسنامه و سیمای کلی منطقه،  گزارشی مبسوط و کامل از عملکرد سه ساله منطقه شامل وضعیت مناسب درآمدی ، برقراری پیوند بین شهرداری و مردم ، اقدامات منطقه در بافت فرسوده ناحیه یک ، فعالیت های شاخص ، پروژه های قابل افتتاح، قطب گردشگری شرق تهران  ارائه کرد و برنامه های آتی منطقه را شامل احداث ساختمان ستادی ، ایجاد قطب ورزش ، راه اندازی کارخانه در زمینه تبدیل سرشاخه های درختان به زغال گیاهی ، ساماندهی بازارچه شهرستانی ، تکمیل پروژه موزه نیروی هوایی و.... برشمرد. 

در ادامه این جلسه ، دبیران شورایاری محلات سیزدگانه ضمن قدردانی از عملکرد مناسب و زیر بنایی شهردار منطقه در زمینه های مختلف از قبیل قطب گردشگری شرق تهران ، رفع سد معبر خیابان پیروزی و تمهیدات مقابله با آبگرفتگی ، مسائل و دغدغه‌های خود را بیان داشتند .