به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس سید مجید غمخوار ضمن اعلام خبر فوق افزود: فاز نخست عملیات اجرای بتن روسازی در مسیر دوچرخه ضلع شمال محور کریمخان، با توجه به تاکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مبنی بر استفاده از روش های نوآورانه و بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، با استفاده از نمونه بتن ساخته شده با تکنولوژی جدید در حال انجام است.

وی استفاده از روش های نوین در اجرای بتن روسازی را سبب افزایش مقاومت خمشی و سایشی دانست و یادآور شد: مسیر دوچرخه سواری ضلع شمال خیابان کریمخان با استفاده از همین روش اجرا می شود. 

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با بیان آنکه عملیات بهسازی مسیرهای پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه در دو ضلع شمالی و جنوبی محور کریمخان از خیابان حافظ تا میدان ولیعصر (عج) در اولویت کاری این سازمان می باشد، یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه ضمن رعایت تمام پروتکل ها و ملاحظات بهداشتی و ایمنی ادامه دارد.

گفتنی است بخشی از فاز نخست پروژه بهسازی مسیرهای پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه خیابان کریمخان در ضلع جنوب این محور حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان مفتح به طور کامل به اتمام رسیده است.