به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه ۶ ، صبح امروز چهارمین نظارت ستادی و بازدید های میدانی از سطح محلات و معابر و بوستان های محلات  قلب پایتخت در محدوده ناحیه ۵منطقه ۶برگزار شد .

براساس این گزارش بنا به دستور تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ بازدیدهای میدانی و پایش مینیاتوری  نگهداشت شهر بطور هفتگی در سطح  نواحی ودر مقیاس محله محور به اجرا در می آید

به همین منظور طی یک برنامه منظم مدیریت ارشد منطقه بصورت هفتگی  با حضور در سطح نواحی به بررسی ابعاد فعالیت های مرتبط با نگهداشت شهر می پردازند .

در همین زمینه بازدید و نظارت ستادی ناحیه ۵ منطقه ۶ با حضور در سطح ناحیه و رسیدگی و بررسی وضعیت نگهداشت مینیاتوری برگزار شد .

در ادامه این بازدید از وضعیت سراهای محلات ناحیه ونحوه خدمات رسانی سراهای محلات بازدید صورت گرفت

بخش ستادی این برنامه  نظارتی به ارائه گزارش عملکرد ناحیه ۵ و همچنین بیان گزارش های دستگاه های  نظارتی و عملکرد سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ ونتیجه افکار سنجی انجام شده از شهروندان محلات این ناحیه  اختصاص داشت .

در پخش پایانی این جلسه نظارتی در محل ساختمان  ناحیه ۵ منطقه معاونین اجرایی منطقه و مدیران ارشد منطقه به ارائه گزارش عملکرد ناحیه پرداختند.

در این جلسه ضمن مطلوب دانستن عملکرد شهرداری ناحیه۵؛ بر ارتقای سطح خدمات رسانی تاکید شد.

در پایان جلسه نیز شورایاران محلات منطقه با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای تورج فرهادی شهردار منطقه۶ و فرزاد هنرور شهردار ناحیه۵ در توسعه خدمات رسانی به شهروندان ناحیه تقدیر به عمل آوردند.