به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: بوستان پردیس بانوان از 13 خرداد با توجه به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر باز گشایی مراکز عمومی تفریحی آماده پذیرایی از شهروندان است.

او در ادامه به انجام تمهیدات بهداشتی در این مجموعه اشاره کرد و افزود: در این راستا تمامی بخش ها، ساختمانها، وسایل، المانها و سرویسهای بهداشتی این بوستان ضد عفونی شده است.

مختاری گفت: اجرای اقدامات فاصله گذاری اجتماعی با نصب علامت گذاری بر روی نیمکت ها و تعبیه مواد ضد عفونی کننده دست در نقاط مختلف بوستان از دیگر اقدامات این مجموعه در جهت آماده سازی فضای پردیس است. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه با اشاره به اینکه  ساعت پذیرش مراجعین 7:30 الی 14:30 است، افزود: مراجعان میتوانند بدون محدودیت فقط با رعایت موارد بهداشتی مشخص به این مجموعه مراجعه و از بخشهای های مختلف تفریحی این مجموعه شامل ترامبولین، صندلی ماساژ، پیست دوچرخه سواری و پیاده روی استفاده کنند.

شایان ذکر است؛ پردیس بانوان منطقه در جـنـوب شـرقـی تــهـران بزرگراه آزادگان، خیابان بوعلی، روبروی پارک آبی آزادگان واقع شده است.