به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی مراسمی که صبح امروز و با حضور دکتر حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، مهندس سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، مهندس سید محمد فیاض شهردار منطقه 18و تنی چند از شورایاران محلات این منطقه برگزار شد، پروژه اتصال کندروی خیابان شهید باقری به بزرگراه آزادگان به عنوان نخستین پروژه کوچک مقیاس پایتخت به بهره برداری رسید. 

دکتر مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از پیگیری های صورت گرفته در جهت تحقق خواسته های مردم در سطح محلات گفت: امروز گفتگو با مردم و افزایش مشارکت آنها در اداره شهر، به عنوان یک نگاه راهبردی مورد تاکید قرار گرفته است؛ رویکردی که صرفا به مسایل مادی محدود نشده و زمینه های متنوعی را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های کوچک مقیاس و محله محور در سطح مناطق 22 گانه پیش بینی شده است، افزود : ارتباط تنگاتنگ شهرداران مناطق با شورایاران و احصاء خواسته های واقعی و اصلی شهروندان جهت اجرا در قالب پروژه های کوچک مقیاس، امری اجتناب ناپذیر و ضروری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در ادامه این مراسم از پروژه های احداث زمین چمن مصنوعی مفید و بهسازی روکش آسفالت خیابان الزهرا(س) و کوچه های منشعب از آن بازدید و کلنگ آغاز پروژه احداث ورودی خیابان سرحدی زاده را بر زمین زد. سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مجری این پروژه های محله محور در سطح محلات جنوب غرب پایتخت است.