به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ، سید علی مفاخریان با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما اظهار کرد : شرایط زیستی در نقاهتگاه آراد کوه تحت تاثیر وضعیت آب و هواست و از آنجا که درجه حرارت هوا با نزدیک شدن به فصل تابستان بالا می‌رود باید تدابیری برای بهبود اوضاع حیوانات شهری بدون صاحب که در این‌مرکز نگهداری می‌شوند در نظر بگیریم‌.

وی حفظ شرایط مناسب زیستی در نقاهتگاه آراد کوه را اولویت اول برای بهسازی این مرکز دانست و افزود: در راستای این‌امر به نصب و راه‌اندازی تجهیزات لازم نظیر مه‌پاش و شید اقدام کردیم تا با تزریق اب و مه، میزان حرارت را در فضای باز کنترل کنیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بهسازی قفس ها برای ایجاد فضاهای قرنطینه مناسب و تجهیز کلینیک را بخشی از برنامه های  آینده این مجموعه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این در نقاهتگاه آرادکوه آبشخورها و فضاهای غذارسان جدیدی را برای بهبود شرایط تغذیه حیوانات طراحی کردیم که به زودی نصب خواهد شد.

مفاخریان در ادامه تصریح کرد:با توجه افزایش تعداد عقیم سازی های صورت گرفته، امیدواریم  با کمک حامیان بتوانیم نسبت به واگذاری سگ‌های بدون صاحب به قیم اقدام کنیم . هم چنین افرادی که برای مراکز صنعتی ، باغات و مراکز حفاظتی نیاز به سگ های نگهبان یا دست آموز دارند  واگذاری رایگان سگ ها  را در دستور کار قرار داده ایم. 

 مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر همچنین از ایجاد ظرفیت گردشگری در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت: به زودی شرایطی فراهم‌می کنیم که علاوه بر بهبود شرایط نگهداری حیوانات، علاقمندان بتوانند در اوقات فراغت خود از این مرکز بازدید کنند.