به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهرداری این منطقه در نشست بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی شمال تهران با  سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح رینگ ترافیکی منطقه یک در محورهای غربی، شرقی و مرکزی این منطقه بررسی شده است که باید برای اجرای آن از مشارکت سرمایه گذاران و تشویق آنها به همراهی در این پروژه کمک بگیریم تا وضعیت ترافیکی این منطقه ساماندهی و روان سازی شود.

وی افزود: این طرح در قسمت شرق منطقه با هدف اتصال خط 1 به 3 مترو و تشویق شهروندان به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی، در بخش مرکزی با هدف اجرای پیاده راه خیابان شهرداری و تعریض خیابان حمید و در بخش غربی، احداث پایانه گردشگری و اتصال آن به مجموعه توچال با استفاده از یک مد جدید حمل و نقلی ارائه شده است.

موسوی تصریح کرد: با اجرای طرح های فوق رینگ ترافیکی شمال تهران در پارک وی، خیابان ولیعصر (عج)، میدان تجریش، خیابان شهرداری، میدان قدس، خیابان شریعتی و بزرگراه شهید آیت الله صدر شکل می گیرد و نقش مهمی در روان سازی تردد در این منطقه خواهد داشت.

وی مشارکت سرمایه گذاران را در اجرای این پروژه موثر دانست و گفت: با حضور و مشارکت سرمایه گذاران در اجرای این پروژه می توان ظرفیت های بیشتری را در مراحل  اجرایی آن  ایجاد کرد.