به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر حضور مردم در منازل جهت مهار و کنترل این بیماری، این شرکت با هدف سهولت در خرید و تشویق مشتریان به خرید غیرحضوری و الکترونیکی، به راه اندازی فروش آنلاین افق کوروش اقدام کرد.  

فروش آنلاین افق کوروش این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا بدون حضور در شعب این فروشگاه زنجیره ای و تنها با نصب و مراجعه به اپلیکیشن یا وب سایت اُکالا (www.okala.com) و سفارش گذاری اقلام مصرفی، در کمتر از یک ساعت و از نزدیک ترین شعبه این فروشگاه، اقلام مورد نیاز خود را با تخفیفات همیشگی دریافت کنند. (برای یادگیری شیوه خرید آنلاین فقط کافیست به اینجا مراجعه کنید )

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای اولین خرید یک کد تخفیف 20 هزار تومانی در نظر گرفته است ضمن آنکه هم اکنون کالاهای خریداری شده با هر مقدار قیمت به صورت رایگان به درب منازل ارسال می شود.

هم اکنون 16 استان در ایران امکان استفاده از فروش آنلاین افق کوروش را دارند و تا پایان تیرماه به غیر از استان های یزد و خراسان شمالی نیز همه استان ها از امکان فروش آنلاین افق کوروش بهره مند خواهند شد.

ساکنان شهرهای تهران، قم، کرج، پردیس، اسلامشهر، دماوند، رباط کریم،ری، قزوین، اصفهان، اراک، زنجان، تبریز، آبادان، ارومیه، شیراز، اهواز، اسفراین، بابل، بابلسر، بجنورد، بوکان، بویراحمد، خرمشهر، ساری، شاهین شهر و میمه، شیروان، گرگان، لنجان، مانه و سملقان، مراغه، همدان می توانند با استفاده از اپلیکیشن اکالا و از نزدیک ترین شعبه فروشگاه افق کوروش محله خود، خرید آنلاین را تجربه کنند.

گفتنی است که در آینده نزدیک، امکان فروش آنلاین در سراسر کشور و از طریق بیش از 2هزار شعبه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش فراهم می شود.