به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،رسول کشت پور ،شهردار منطقه 2 در بازدید مشترک با سردار رحیمی ،فرمانده  نیروی انتظامی تهران و سردار مهماندار ، فرمانده پلیس راهورتهران بزرگ  که به منظور بررسی مشکلات ترافیکی خیابان زنجان شمالی انجام شد، گفت: حجم بالای تردد در خیابان زنجان شمالی به لحاظ  وجود ستاد ترخیص خودرو و مرکز شماره گذاری موتور سیکلت در  این خیابان مسائل و مشکلات ترافیکی را برای  ساکنین و همچنین مراجعین این مراکزایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه کمبود ظرفیت پارک خودرو  از دیگر مسائل این خیابان است گفت: ظرفیت پارکینگ ستاد ترخیص خودرو پاسخگوی نیاز مراجعین به این مرکز نیست و همین امر مشکلات ترافیکی را به خیابان های اطراف نیز منتقل می کند و نارضایتی شهروندان را موجب شده است .

شهردار منطقه 2  با اشاره به اولویت  برنامه های منطقه در ساماندهی معضلات ترافیکی گفت: پس از مطالعات کارشناسی، انتقال درب خروجی ستاد ترخیص خودرو به خیابان شهیدحبیب الهی به عنوان راهکار در ساماندهی مشکلات ترافیکی خیابان زنجان پیشنهاد شد وهمین امر مستلزم توافق و مشارکت نیروی انتظامی و پلیس راهور  است.

لازم به ذکر است  در  این بازدید مشترک مقرر گردید طرح پیشنهادی با همکاری و هماهنگی مشترک نیروی انتظامی ، پلیس راهور و شهرداری منطقه2 اجرا شود.