به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه  در خصوص تفاهم نامه طرح کاهش پسماند(کاپ ) بین شهرداری منطقه و پلیس راهور گفت :  طبق تفاهم نامه این طرح ، طرفین ملزم به انجام و رعایت موارد و موضوعات  طرح کاهش پسماند و ارتقای سطح تفکیک پسماند از مبدا و حفظ محیط زیست شهری هستند . 

وی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه ، شهرداری منطقه 13 و پلیس راهور منطقه ، سطح همکاری را ارتقا می دهند تا به عنوان الگوی مناسب برای سایر نهاد ها و سازمان ها مطرح شوند. 

به گفته وی ارائه آموزش حضوری تفکیک پسماند از مبدا توسط کارشناسان شهرداری منطقه ، اعزام خودرو ویژه برای جمع آوری و دریافت پسماند های خشک در روز های تعیین شده و تحویل مخازن ذخیره سازی موقت پسماند خشک از تعهدات شهرداری منطقه در تفاهم نامه طرح کاپ است. 

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت : همچنین پلیس راهور متعهد شده است ،که علاوه بر فراهم نمودن مکان آموزشی  جهت آموزش مدیریت پسماند به کارکنان ، اهتمام کامل در خصوص تفکیک پسماند های تر ، خشک ، الکترونیک و.. در مخازن تحویلی و نقاط مورد نظر داشته و اطلاع رسانی های لازم را در این زمینه انجام دهند.