به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت شهر و حفظ مسایل زیست محیطی همزمان با هفته محیط زیست اقدامات مختلفی در منطقه چهار اجرایی شد.

وی افزود: در این هفته می توان به برپایی غرفه سبز در ساختمان منطقه با هدف ارائه دستاوردها و پروژه های شاخص اداره محیط زیست، تهیه بروشور و معرفی تنوع زیستی و اشتراک در شبکه های اجتماعی و توزیع دان خوری در بوستان های بزرگ سطح منطقه جهت تغذیه پرندگان  اشاره کرد.

فرخی به اقدامات محیط زیست در باغ پرندگان لویزان  اشاره کرد و گفت: آزادسازی پرنده ها در باغ پرندگان و همچنین  آزاد سازی پرنده ها در  قفس  توسط شهروندان در منازل خود یکی دیگر از این اقدامات این هفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: معرفی  فعالین محیط زیست جهت تقدیر و اهدای هدایا، پخش تیزرهای محیط زیستی در تلویزیون های سطح ناحیه - میادین و ایستگاه های مترو، نصب پوستر، آموزش درخصوص انواع آلودگی های آب-خاک و هوا، حفاظت و صیانت از محیط زیست دربرابر آتش و آتش سوزی، برگزاری آموزش های لایو مجازی در زمینه های مختلف محیط زیستی  و انتشار شعار روزانه در هفته محیط زیست با پیامدهای محیط زیستی در پرتال شهرداری منطقه از اقدامات انجام گرفته و جاری در این هفته است.

فرخی در پایان گفت: امید داریم تا با اقدامات پیگیرانه مدیریت شهری و رعایت مسایل زیست محیطی توسط شهروندان شهری سلامت و پاکیزه را شاهد باشیم.