به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،  اکبر مختاری معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: فعالیت های ورزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز با حضور معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران در منطقه 15 آغاز شد.

وی با اشاره به انجام اقدامات بهداشتی پیش از برگزاری این رویداد ورزشی افزود: برگزاری جلسه آموزشی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی برای30 مربی و کارشناس ورزش منطقه، غربالگری شرکت کنندگان شامل تب سنجی و ارائه مشاوره های پزشکی توسط پزشک خانه سلامت ناحیه، رعایت فاصله حداقل 2 متری شرکت کنندگان با ترسیم خانه های زنبوری بر روی زمین و قرار دادن مواد ضدعفونی کننده دست برای استفاده شهروندان از جمله اقدامات انجام شده پیش از برگزاری این رویداد ورزشی بود.

مختاری افزود: شهروندان در این پویش به اجرای حرکات کششی و پیاده روی پرداختند که  این برنامه با استقبال خوب شهروندان و ورزشکاران منطقه روبرو شد و 300 نفر از شهروندان به این پویش پیوستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این پویش ورزشی با تأکید بر ایجاد روحیه فعالیت گروهی و ارتقای روحیه ورزشی و نشاط شهروندان  به اجرا درمی آید، ادامه داد: در همین راستا 21 ایستگاه ورزش شهروندی بانوان و 11 ایستگاه ورزش شهروندی آقایان در بوستان های منطقه از چهارشنبه آغاز به کار می کنند.

شایان ذکر است؛ در این برنامه از6 نفر برگزیده مسابقات مجازی دوران کرونا در آموزش ایروبیک مجازی، آموزش ورزش در منزل مجازی در بخش کودکان، بازی های فکری مجازی، برگزاری مسابقات شطرنج مجازی، مسابقات شطرنج مجازی رده بزرگسالان و مسابقات شطرنج مجازی زیر 14 سال در دو بخش آقایان و خانم ها با اهدای هدیه تقدیر شد.