به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران که عصر روزشنبه 24 خرداد ماه 99 باحضور پیروز حناچی شهردار تهران، امینی نایب رییس شورای شهر تهران، محمدجواد حق شناس و خانم امانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاونین و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

پیروز حناچی، شهردار تهران با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی گفت: روابط عمومی و تاثیر آن بر افکار عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و طبیعتا این مساله کارویژه همه روابط عمومی هاست.
وی با اشاره به تبعات عدم توجه به افکار عمومی در روابط عمومی‌ها خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران تبیین سیاست‌هایی است که در خانواده شهرداری اجرایی می شود.قطعا اداره کردن شهر با مردم نتایج بهتر و هزینه کمتری دارد.
در این همایش نتیجه عملکرد ۱۱۶ مدیر ارتباطی شهرداری تهران در سال 98 پایش شده بود اعلام گردید و فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان برترین مدیر شهر ارتباطی تهران انتخاب و توسط شهردار تهران موفق به دریافت تندیس زرین و عنوان افتخارآمیز بهترین روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه شهرداری تهران شد.
در این لوح آمده 
 امروزه ارتباطات اثر بخش با مخاطبین به عنوان یکی از ارکان کلیدی سازمان های پیشتاز و نو آور، بیش از گذشته مورد توجه است. تلاش برای تحقق ایده شهر ارتباطی، به معنای شهری که در آن گفتگو بین ذینفعان با شفافیت، اثر بخشی و سهولت در جریان می باشد به عنوان چشم انداز فعالیت های شهرداری در این حوزه دارای اهمیت است.در سال گذشته شهرداری تهران به عنوان بزرگترین نهاد عمومی و خدمت رسان کشور، مانند همیشه، توجه رسانه ها و مخاطبین بوده و این مهم مرهون کوشش مدیران روابط عمومی و همراهی مدیران ارشد سازمان است که با تسهیل فرایند ارتباط گیری با شهروندان، ایجاد زیر ساخت های ارتباطی و در اختیار قرار دادن امکانات سازمانی به فعالین حوزه روابط عمومی، توانسته اند گامی موثر در جهت ارتقا چشم انداز "تهران شهری برای همه" بردارند. پایش فعالیت ها رویکرد مدیران ارشد شهرداری تهران در سال 1398 نشان از تلاش و اهتمام شما در مسیر توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی برای تحقق اهداف و محورهای گفتمانی مدیریت شهری داشته است و در این خصوص به عنوان "برترین مدیر شهر ارتباطی تهران "شناخته شده اید. ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند شما، آرزومندیم با توکل بر خداوند متعال در ادامه طی مسیر تحقق شعار تهران شهری برای همه موفق باشید.