به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی درباره این پاتوق محله گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع برای تامین بازی های محلی و  ورزشی با مشارکت شورایاران آماده شده است.

به گفته وی، در این پاتوق محله جاده سلامتی به طول 400 متر مربع، زمین والیبال استاندارد، فوتبال، ست وسایل ورزشی، میز شطرنج و طراحی بازی های بومی و محلی به روی این زمین نظیر ماروپله، بالن ایستگاه تندرستی، بازی دایره و سنگ برای تمامی رده های سنی اجرا شده است.

محمدی افزود: ایجاد فضای سبز،  نصب آلاچیق و نیمکت نیز در این پاتوق برای رفاه حال شهروندان توسط ناحیه 4 انجام شد تا خانواده ها و فرزندان از این پروژه بهره ببرند.

شهردار منطقه اضافه کرد: نگاه ما این است که با تمرکز بر روی پروژه های کوچک مقیاس در محله ها بتوانیم ضمن تامین رضایت شهروندان، از مشارکت حداکثری آنان و نیز شورایاران برای توسعه محلی بهره گرفته و شعار مدیریت شهری مبنی بر " تهران شهری برای همه" را محقق کنیم.

این گزارش حاکی است؛ در این برنامه علاوه بر محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدی شهردار منطقه، معاونین سازمان ورزش، معاونین شهردار منطقه، روسای ادارات و نیز شورایاران محله رضویه حاضر بودند و از زمین ورزشی فوتسال نیز بازدید کردند.