به گزارش اکونا پرس،

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفتگو با رسانه ها به مدیریت روزهای سخت بحران کرونا اشاره کرد و گفت: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا(س) از اولین ساعات شیوع بیماری در کشور به تکریم خانواده های داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان پرداخت و البته روزهای سخت و غیر قابل تصوری را پشت سرگذاشتیم . 

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم که با پشتکار و اهتمام نکات بهداشتی  را جدی گرفته  تا روزهای سخت تهران تکرار نشود .

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: عدم رعایت شهروندان یعنی از بین رفتن همه تلاش ها و فداکاری هایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشته اند لذا توصیه همیشگی ما به شهروندان محترم ؛ استمرار مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است . 

 گفتنی است : در حالیکه همه جهان حتی کشورهای پیشرفته جهان نظیر امریکا و ایتالیا و ...در مدیریت اجساد و عملیات تدفین در کرونا دچار مشکل جدی شده بودند ، بهشت زهرای تهران عملکرد مطلوب قابل دفاعی  از خود ارایه به گونه ای که دکتر زالی فرمانده ستاد کرونای تهران اقدامات این سازمان در کرونا را حماسه ای ملی و فرا ملی توصیف کرده بود .