به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، "محمد خادمی"  با اعلام این خبر افزود : پس از اعلام سازمان ورزش شهرداری تهران مبنی بر از سرگیری فعالیت ایستگاه های ورزش صبحگاهی ، مقرر شد از 80 ایستگاه ورزشی  ، 39 ایستگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محلات 20 گانه فعالیت خود را آغاز کنند . 

وی در ادامه گفت : در حال حاضر 10 ایستگاه آقایان و 29 ایستگاه بانوان از ساعت 6 بامداد الی 9 برای آقایان و بانوان و عصرها از ساعت 16 الی 18 فقط برای آقایان است . 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار تهران با اشاره به استقبال خوب شهروندان فعال از این ایستگاه های فعالیت بدنی گفت: فعالیت ایستگاه های ورزشی منطقه چهار با رعایت طرح فاصله گذاری به صورت لانه زنبوری در دستور کار قرار گرفت. 

خادمی همچنین به اجرای دوشنبه های ورزشی به صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: دوشنبه های ورزشی هر هفته در یکی از محلات 20 گانه با حضور آقایان و بانوان برگزار می شود. 

وی در پایان به اجرای مسابقه ورزشی بومی ، محلی در روز میلاد حضرت معصومه (س) در ایستگاه های ورزش صبحگاهی اشاره کرد که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای دختران برگزار خواهد شد .