به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران "محمدخادمی" بابیان اینکه  این مراسم  به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز ملی دختران در بوستان بانوان مرضیه حدیدچی برگزار می شود افزود: مراسم تقدیر از دختران روزه اولی و دیگر برنامه های متنوع دهه کرامت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی دراین بوستان برگزار می شود.

وی افزود : از مهمترین برنامه های دهه کرامت منطقه چهار برگزاری مراسم تقدیر از دختران روزه اولی شرکت کننده در پویش ماه مهربانی است که دراین مراسم  نفرات برتر این پویش در موضوعات نیایشگاه کوچک من، فراغت و سرگرمی، لذت روزه داری و تقویم ماه مهربان قدردانی می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع دهه کرامت در بوستان مرضیه حدیدچی گفت: این  برنامه با موضوعاتی نظیر"درگذر هنری" (آموزش کاردستی  و هنری با مواد بازیافتی برای گروه های سنی مختلف ) و "در گذر ورزشی" ( فوتبالدستی ، بدمینتون ، بسکتبال ،بازیهای فکری ) برای دختران  منطقه چهار در نظر گرفته شده است.

خادمی در پایان افزود: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه کرامت از تاریخ 3 تیر ماه سالجاری همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و تا 13 تیرماه، میلاد امام رضا(ع) در بوستان بانوان ومحلات بیست گانه ادامه خواهد داشت.