به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی، ماهنامه تجارت طلایی پنجمین کنگره سالانه مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویدادهای نوین صنعت خرده‌فروشی را نهم مردادماه امسال برگزار می‌کند.

با توجه به تاثیر عمیق و مخرب بیماری کرونا بر اقتصاد جهان و ایران، پنجمین کنگره سالانه مراکز خرید، ابعاد و میزان اثرگذاری این بحران بر صنعت خرده‌فروشی کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. تمرکز و محوریت اصلی برگزاری این رویداد، ارائه راهکارهای تخصصی و کارشناسانه برون‌رفت از این بحران جهانی همراه با تمرکز بر ادامه فعالیت‌های برندها، مراکز خرید و فعالان اقتصادی در دوران پساکرونا (تا پایان سال جاری) توسط مدیران و فعالان موفق و سرشناس در این حوزه خواهد بود.

از مدعوین این مراسم می‌توان به جمعی از مدیران و مالکان سرشناس صنعت خرده‌فروشی و مراکز خرید، شخصیت‌های اثرگذار در این صنعت و کارشناسان اقتصادی و تجاری داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

همچنین مانند سال‌های گذشته با توجه به نقش اثرگذار بانوان در این صنعت، از 10 بانوی کارآفرین در صنعت خرده‌فروشی و مراکز خرید تقدیر خواهد شد. برگزاری پنل‌های تخصصی با محوریت اشتراک تجربیات مدیران عامل موفق در حوزه صنعت و تجارت نیز از بخش‌های ویژه این کنگره است.

گفتنی است این کنگره همچون سال گذشته به میزبانی بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از نحوه شرکت در این کنگره به سایت اینترنتی www.tejaratetalaeenews.ir مراجعه یا با دفتر ماهنامه تجارت طلایی تماس بگیرند.