به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، حسین زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال استان تهران ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت:سازمان بهشت زهرا(س ( با سیاستگذاری های خوب و نگاه هماهنگ و با برنامه ریزی علمی سازمانی سرآمد در مدیریت استان تهران است.

مدیر کل ثبت احوال استان تهران ادامه داد: از جمله صفات پسندیده سازمان بهشت زهرا(س) مرتفع کردن مشکلات مردم و دغدغه های شهروندان داغدار به ویژه در بحران کرونا است.

حسین زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال استان تهران افزود: با توجه به مراجعات گسترده و جلوگیری از رفت و آمد های درون شهری سعی می کنیم تمام کار ها به صورت هوشمند انجام شود و به سمت الکترونیکی کردن کار ها می رویم.

در ابتدای این دیدار دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه کار سازمان بهشت زهرا(س) خدمت رسانی است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدمت خوب و در خور ارائه کند گزارشی در خصوص نحوه خدمات رسانی به شهرودان داغدار به ویژه در بحران کرونا ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حفظ پرسنل گفت: حفظ جان شهروندان برای ما اولویت دارد و موضوعات زیست محیطی و گند زدایی به صورت دائم انجام میشود و همچنین سلامت پرسنل بهشت زهرا(س) که به دقت رصد میشود و آزمایشات مختلف به صورت دوره ای در قالب پنج طرح غربالگری انجام پذیرفته است.

سعید خال در ادامه افزود: نزدیکترین سازمانی که با بهشت زهرا(س) همکاری دارد ثبت احوال است و سازمان بهشت زهرا(س) و سازمان ثبت احوال با بهره‌گیری از ظرفیت های مشترک در بالاترین سطح سالیان سال است که در کنار هم در این مکان مقدس به مردم خدمت رسانی می کنند.

گفتنی است مقرر شد با همکاری اداره کل ثبت احوال و سازمان بهشت زهرا(س) گنجینه اسناد شهدا و نام آوران را تا دی ماه سال جاری(مصادف با هفته ثبت احوال) رونمایی شود.