به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش تورج فرهادی در این نشست که با رعایت پروتکل های مراقبتی و حفظ فاصله اجتماعی بر گزار شد، ضمن معرفی محمد هیدجی به عنوان معاون مالی و اقتصادی جدید منطقه از زحمات زحمات علیرضا فیروزی تقدیر و تشکر کرد. 

محمد هیدجی که پیش از این به عنوان ذیحساب شهرداری منطقه ۲۱مشغول به فعالیت بود، معاونت مدیر کل منابع انسانی،ذیحسابی اداره کل رفاه،معاونت مالی اداری سازمان مدیریت پسماند را در کارنامه مدیریتی خود دارد و هیدجی در پی انتصاب علیرضا فیروزی معاون پیشین منطقه به عنوان مدیرعامل شرکت تعاونی شهریار سکان معاونت مالی اقتصادی شهرداری منطقه شش را برعهده گرفت. 

فرهادی در این نشست خاطر نشان کرد: جلب اعتماد شهروندان به عنوان مهمترین اصل کاری باید سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد.نبود اعتماد شهروندان به مدیریت شهری، کاهش مشارکت مردم و از بین رفتن انسجام سیستم را درپی دارد. 

شهردار منطقه شش در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به موقعیت منطقه و حجم فعالیت های متنوع در حوزه های مختلف اجتماعی، خدماتی و عمرانی گفت: ضمن رعایت استانداردهای مدیریتی بایستی ایده های نوآورانه در سطح صف و ستاد طراحی و تلاش کنید تا منطقه به چشم اندازهای خود در طرح جامع برسد. شهردار منطقه شش با بیان اینکه تلاش همه جانبه، رعایت استانداردهای HSE و بهبود کیفیت نگهداشت شهر در دستور کار اول منطقه است، اضافه کرد: وظیفه ذاتی ما خدمات رسانی در حوزه نگهداشت به شهروندان است و باید به صورت شبانه روزی در این زمینه تلاش کنیم.

 فرهادی با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت و مقابله با کرونا در ابتدای شیوع این ویروس اقدامات موفقی در سطح منطقه صورت گرفت گفت: ضرورت دارد با توجه به موج جدید این بیماری اجرای شدیدتر پروتکلهای مراقبتی وغربالگری مجدد کارکنان و عوامل نگهداشت شهر اجرایی شود. ضمن تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی ،نظافت اسکان کارگری ، استفاده از لباس مناسب،دستکش و ماسک و آموزش نکات پیشگیرانه به کارگران به عنوان اقشار آسیب پذیر گفت: گسترش شرایط سلامتی در جامعه مستلزم همت جمعی مجموعه مدیریت شهری است و مدیران اجرایی منطقه باید این موضوع را در اولویت کار خود و پیمانکار قرار دهند. 

شهردار منطقه شش ضمن تاکید بر اجرای طرح مجدد غربالگری کرونا ویژه کارمندان و عوامل نگهداشت شهر بر فعال سازی سرای محلات و پیگیری مجدد طرح غربالگری شهروندان با همکاری مرکز بهداشت شمالغرب و دیگر دستگاهها افزود: توقف طرح غربالگری در طغیان مجدد این ویروس در تهران بی تاثیر نبوده و همکاران باید بدانند که با ارائه اطلاعات واقعی و علایم احتمالی سلامت خود، می توانند سلامت خانواده، همکاران و سایر شهروندان را تضمین کنند. 

شهردار منطقه ۶با اشاره به محدودیت های ناشی از کرونا برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و اجتماعات اظهار داشت :مجموعه فرهنگی اجتماعی و سلامت با تشکیل تیم تولید محتوا در فضای مجازی ، اقدام به تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری جهت انتشار در فضای مجازی اقدام و اجرای برنامه های مبتنی بر فضای مجازی در حوزه اجتماعی فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.