به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در  شورای اداری منطقه که با حضور معاونین، شهرداران نواحی و ... برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بافت های فرسوده در منطقه یک بافت های گسترده ای نیست ولی مسئله دار و نیازمند توجه و برنامه ریزی است.

وی اجرای طرح ساماندهی خیابان شهرداری، فاز دوم رفیوژ شریعتی از خیابان شهید موسیوند تا بلوار صباو خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری را از پروژه های اولویت دار منطقه دانست و از معاونت عمران خواست با جدیت نسبت به تکمیل این پروژه ها اقدام کند.

موسوی با تاکید بر ساماندهی محورهای تفرجگاهی درکه، دربند و گلابدره، شهرداران نواحی مرتبط، معاونین و مسئولین را ملزم به جمع آوری بساط گستران و کارفودها نمود و گفت: فضاهای حریم و بستر رودخانه ها باید از وجود تخت های غیر مجاز و ... پاکسازی شوند.

شهردار منطقه یک با تاکید بر آماده سازی تجهیزات لازم از هم اکنون برای فصل بارش های پاییزی و زمستانی گفت: از اکنون نیاز است تا با تدابیر لازم جهت آمادگی برای مقابله با بحران هایی چون بارش برف و ...آماده بود و تجهیزات تکمیل، کیسه های شن مخصوص دپو، مناقصات سریع اجرا و معاینه ماشین آلات انجام و لایروبی انهار و مسیل ها به صورت مستمر اقدام شود  تا با آمادگی به پیشواز فصل بارش ها برویم.

وی آماده سازی مردم برای مشارکت در برف روبی معابر و درخت تکانی را کمک موثری جهت همکاری با شهرداری جهت مدیریت بارش ها دانست.