به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، عدم تمکین به قانون توسط برخی از افراد سودجو، نبود ابزارهای لازم برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، نبود اطلاع لازم توسط برخی از شهروندان و خرید و فروش غیر مجاز املاک فاقد مجوزهای قانونی از جمله عواملی است که منجر به افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات کم برخوردار است.

خوشبختانه با پیگیری مدیریت شهری منطقه چهار و تعامل بسیار مطلوب مراجع قضایی و عوامل انتظامی از ابتدای سال جاری ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات گلشن، تهرانپارس شرقی و جوادیه کاهش قابل توجهی داشته است.

شهرداری منطقه چهار ضمن هشدار به افراد سودجو که با استفاده از خلع های قانونی و عدم اطلاعات مکفی شهروندان به صورت شبانه اقدام یه ساخت و سازهای غیر مجاز کرده و نظم عمومی شهر را با اختلال مواجه می کنند، اعلام کرد: با هرگونه ساخت و ساز فاقد مجوز با جدیت برخورد می شود.

شایان دکر است با توجه به اذعان اعضای شورایاری محله جوادیه و شهروندان ساکن در محدوده ناحیه 6، کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز که از مهمترین چالش های شهروندان در طول سنوات گذشته محسوب می شود، هم اکنون شاهد کاهش چشمگیر این معضل هستیم.