به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف جلب مشارکت اجتماعی زنان از منظر هنر، شناسایی و تقویت ظرفیت های هنری منطقه، تعامل با مراکز حرفه ای هنری در سطح منطقه به منظور توانمندسازی هنری زنان و ارتقای سهم هنر زنان در حوزه هنر عمومی در شهر به همت اداره امور بانوان و با همکاری سازمان نوسازی شهر تهران به اجرا درآمد.

او به اقدامات انجام شده در این طرح اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی از طریق پرتال محله ها، نصب پوستر به منظور ارسال طرح های هنری شهروندان، برگزاری جلسات هم اندیشی با دانشگاه ولیعصر(عج)، دفاتر نوسازی محلات و ادارات مربوطه، داوری طرح های دریافتی، انتخاب طرح نهایی، اجرای کارگاه های آموزشی با موضوع ساخت گلدان پلاستیکی از مواد دور ریختنی و کارگاه تفکیک پسماند از جمله اقداماتی بود که در این طرح انجام شد.

مختاری با اشاره به انتخاب طرح گروه "حس یک نگاه " از میان آثار ارسالی افزود:  گروه برگزیده طرح خود را که شامل اجرای نقاشی دیواری، طرح های بازی و سرگرمی و نصب گلدان بود ، با مشارکت دختران و بانوان  ساکن کوچه طوطی و صفایی محله مظاهری اجرا کردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی گفت: طرح کار ویژه هنری از اواخر بهمن سال گذشته آغاز شد که به دلیل شیوع کرونا و به منظور اجرای فاصله گذاری اجتماعی و سلامت شهروندان متوقف و مجددا از 13 خرداد طرح به فعالیت خود ادامه داد.

مختاری اضافه کرد: عصر امروز آیین اختتامیه کار ویژه هنری در محله مظاهری برگزار و از 9 بانوی مشارکت کننده در این طرح با اهدای لوح تقدیر می شود.